FORTUNE RESOURCES
MENJANA UMMAH CEMERLANG 
PRODUK-PRODUK FORTUNE RESOURCES DIPASARAN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 SMARTCOCO A+
 SMARTCOCO A+ 
KURANG GULA
 SMART SWEET A+
 GOAT A+ UNGGUL / MADU
 KOPI BARLI MUNAWWARAH
SMART CHOCOLATE A+  
COLLA COCO A 
   

BERSAMA KAMI DI 

IKIM FM PADA PUKUL 11.15 PAGI

SELASA 04 OGOS 2015

RABU 12 OGOS 2015

SELASA 18 OGOS 2015 

RABU 26 OGOS 2015

 

 


Dimana anda boleh dapatkan produk-produk kami. 
Sila hubungi kami di:
 
FORTUNE RESOURCES
   3 PESARA MAHSURI 5,
  11900, BAYAN BARU, 
PULAU PINANG
   Fax - 04-644 7414

  HOTLINE / SMS:
017 437 9124 (WApps)
017 479 1274 (WApps)
012 507 1411
012 557 1411
017 459 7241


No. Akaun Syarikat di Maybank:

FORTUNE MUNAWWARAH SDN BHD
5571 5730 9846

FORTUNE RESOURCES
5571 5700 0974
 
EMAIL:
marketing@fortuneresources.com.my

 
BERSAMA FORTUNE RESOURCES 
MENJANA UMMAH CEMERLANG
 
SILA LIHAT AKTIVITI-AKTIVITI KAMI DAN TESTIMONI KAMI
 
PRODUK KAMI

SMARTCOCO A+
SMARTCOCO A+ KURANG GULA
SMART SWEET A+
GOAT A+ UNGGUL
GOAT A+ DENGAN MADU
KOPI BARLI MUNAWWARAH
SMART CHOCOLATE A+ 
COLLA COCO A

 
 


 
 
 
 
 
 

OKTOBER 2012 
Dari Puan Huda, Nilai, Negeri Sembilan
Alhamdulilah, anak-anak saya selepas maka Smartcoco A+ secara intensif mulai dari awal tahun 2012 sangat bagus akademik anak-anak daqn saya suami isteri sedang buat PhD juga rasa ada daya inngatan yang luar biasa dan juga berketrampilan, berani dan aktif. Saya rasa dah tiba masa syarikat buat promosi besar-besaran supaya semua ada kesedaran untuk guna produk ini untuk gantikan produk-produk minuman cokelat yang lain.
 

 
PMR 2011
Hadhinah Hasbullah
SMK TENGKU AMPUAN RAHIMAH, KLANG
 
Saya memang suka dengan makanan atau minuman yang berasaskan koko, jadi emak saya memperkenalkan kepada saya smartcoco A+. Saya mula minum smartcoco A+ dua bulan sebelum PMR. Saya minum smartcoco A+ setiap hari sebelum bersarapan dan saya juga minum smartcoco A+ setiap hari sebelum pergi ke sekolah. Dan alhamdulillah dengan meminum smartcoco A+ saya lebih fokus dan lebih segar ketika bangun pagi. Alhamdulillah dengan minum smartcoco A+ saya mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR. Adik-adik saya yang berusia 5 dan 6 tahun turut menggunakan produk ini, kini, adik saya lebih mudah belajar dan lebih memilih untuk meminum smartcoco A+ berbanding dengan produk susu untuk kanak-kanak dan kini ibu saya telah menjadi stokis bagi produk ini.  

 

PMR 2011
Muhammad Hafiz Abdul Hanif
MAKTAB SULTAN ABU BAKAR, JOHOR
 
Saya minum sejak tingkatan satu dan sehingga tingkatan tiga iaitu sehinnga PMR....sebelum, pelajaran susah nak dapat fokus dan selepas itu badan saya mula segar dan mudah untuk mendapat pelajaran dan akhirnya mendapat 8A
 

UPSR 2011
 
Mohamad Najmi
SKJC Desa Jaya 2, Petaling Jaya, Selangor
 
Saya mula menggunakan produk minuman Smart Coco A+ pada tahun 2010. Disamping rasanya yang sedap dan lazat, selepas meminumnya , saya rasa sangat bertenaga dan bersemangat untuk menjalani kehidupan seharian sebagai seorang pelajar.
 

UPSR 2011

Siti Nadiatul Nadhirah Mohamad Saifudin Shah
SK Puchong Utama 3, Petaling Perdana, Selangor

Saya mula mengamalkan memberi Smart Coco A+ dan Jus Alkhaira kepada anak-anak saya pada setiap pagi dan petang bermula tahun 2010. Alhamdulillah, antara perubahan yang ketara dapat saya perhatikan pada anak-anak saya ialah tumpuan mereka dalam pelajaran menjadi lebih fokus serta tahap kecergasan mereka juga meningkat, walaupun anak-anak saya terutama anak saya yang sulung dipenuhi dengan aktiviti pembelajaran yang ketat. Aktiviti pembelajaran anak saya yang sulung ini dipenuhi dengan sekolah kebangsaan pada waktu pagi hingga tengahari, kemudian bersekolah agama pula hingga jam 6 petang dan menghadiri kelas tambahan pada waktu malam hingga jam 10 malam serta meneruskan pembelajaran sendiri di rumah hingga jam 11.30 malam. Saya mendapati anak saya dapat mengekalkan kecergasannya dan tidak mudah letih. Alhamdulillah dengan berkat usahanya serta dibantu oleh pemakanan tambahan Smart Coco A+ dan Jus AlKhairah, Allah swt telah mengizinkan anak saya mendapat keputusan 5A dalam UPSR baru-baru ini, walaupun anak saya ini bukanlah daripada kelompok pelajar-pelajar yang cemerlang pada asalnya. Sekian, Siti Fatimah Abdullah, Puchong, Selangor


UPSR 2011
 
Mohamad Firman Fishon
SK Sungai Kering, Kedah
Assalamualaikum...Alhamdulillah setelah menggunakan produk SMARTCOCO A+ anak saya telah berjaya mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini. Selepas anak saya minum SMARTCOCO A+, anak saya lebih fokus dalam pelajaran dan lebih rajin untuk membuat latihan. Terima kasih SMARTCOCO A+ yang telah banyak membantu.
 

UPSR 2011

Ahmad Radhi Bin Mohamad Aziz.
SK Tanjong Gading, Muar, Johor

 
Smart Coco A+ menjana kecergasan di sepanjang hari. Ibu saya mengenali Smart Coco A+ melalui radio Ikim pada bulan Januari 2011 . Semenjak dari itu , saya telah mula mengambil minuman Smart Coco A+ di waktu pagi sebelum ke sekolah. Minuman ini telah membantu saya mengekalkan kecergasan di sepanjang waktu persekolahan dan saya tidak berasa lapar ketika didalam kelas. Smart Coco A+ juga telah menyebabkan perut saya kenyang dengan nutrient  dan karbohidrat yang terkandung dalam minuman ini. Selain itu adunan madu , tamar dan kismis yang terdapat dalam minuman ini juga telah membantu otak saya cerdas ketika belajar. Alhamdulillah berkat usaha semua pihak dan pengambilan makanan yang baik saya dapat mencapai keputusan 5A didalam UPSR baru-baru ini. Sebelum mengamalkan minuman Smart Coco A+ , saya akan mengambil sarapan di waktu pagi dan ia telah menyebabkan saya mengantuk dan hilang fokus sewaktu sesi pembelajaran. Ini telah menjejaskan keputusan saya setiap kali ujian berlangsung, namun kehadiran Smart Coco A+ telah membantu mengubah gaya pemakanan saya di pagi hari dan alhamdulillah ia memberikan kesan yang sangat baik. Terima Kasih Smart Coco A+!!
 

UPSR 2011
 
Alieya Nur Najieha Hussein Ahmad
SK Seremban 2, Negeri Sembilan
 

UPSR 2011
Kamilia Syasya Bakry
SK Bukit Jenun, Kedah

UPSR 2011
 

 

Puan Liza dari Nilai

Assalamualaikum wbt, saya Puan Liza dari Nilai ingin mengucapkan terima kasih kepada Puan Murni kerana anak saya telah berjaya dalam peperiksaan akhir tahun dengan mendapat pelajar terbaik dalam darjah satu sekolah rendah. Saya bersyukur kepada Allah diatas kejayaan anak saya ini. Anak saya hanya meminum Smartcoco A+ satu pek setiap pagi sebelum kesekolah. Sekiranya Puan nak salinan keptusan saya akan fotostat, anak saya mendapat 96.4%, no 1 dari 216 pelajar, Bahasa Melayu 1 dapat 99%, Bahasa Melayu 2 dapat 99%, Bahasa Ingeris dapat 90%, Sains dapat 100% dan matematik 94%. Jumlah keseluruhan ialah 482/500. Sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Fortune Resources kerana dapat mengeluarkan produk yang baik untuk minda.

Puan Lina dari Bangi

Saya Puan Lina dari Bangi tetap menyokong Puan dari belakang walaupun agak lama tidak berhubung dengan Puan. Walaupun tidak aktif sebagai stokis namun saya tetap menyarankan kpd ibu2 terutamanya untuk manafaat anak-anak mereka. Saya akan menjalani pembedahan di bahu pada minggu hadapan. Kerana terlalu aktif & cergas saya telah mengabaikan kesihatan sejak dari 2 tahun yg lalu. Untuk persediaan peperiksaan akhir tahun  anak-anak pula perkara pertama yg terlintas di minda saya hanyalah smartcoco A+ & jus al-khaira. Memang amat berkesan. Harap selepas keluar dr hospital nanti, rancangan saya untyk mula aktif sebagai penjual semula terlaksana. Malah saya juga sedang mengesyorkan kepada jururawat2 untuk anak-anak mereka pula. Alhamdulillah sambutannya cukup memberangsangkan. Walaupun terpaksa bekerja keras untuk mengangkat & mengemas rumah untuk berpindah pada awal bulan puasa yang lepas, tahap kecergasan saya tetap di tahap yg membanggakan dengan pengambilan produk fortune resources. Bayangkan berapa ramai pengguna produk fortune resources yg telah mendapat manfaat & menikmati keberkesanan & keberkatannya dgn izin Allah.


Pn Lina, Bangi, Selangor.

Saya amat terkesah dan sependapat dengan komen Pn. Norliah baru-baru ni. Saya amat bersyukur juga dengan izin Allah penyakit kencing manis saya ditahap normal dan keberkesanan Jus AlKhaira amat ketara. Anak-anak saya yang berumur 13,10 dan 8 tahun tetap setia dengan Minuman Smart Coco A+ dan anak lelaki saya 5 tahun, dia authism dan dia mengambil dalam cara makan tanpa air 2 sachets sehari dan memang jelas nampak perubahan dan peningkatan positif pada keyakinan diri. Jika sebelum ni dia mengalami masalah berkomunikasi tetapi sekarang berubah kepada seorang yang banyak bercakap dan positif dengan izin allah. 

 

Suami saya bekerja syif (security office with mas, KLIA) tahu lah kat airport sejuk, bila balik dia cepat lesu tetapi dah sebulan dia amalkan Jus Al Khaira, syukur Nampak kesannya. Keberkesanan Pengambilan produk FR tidak diragu dan bayangkan anak-anak saya walaupun cuti sekolah, mereka boleh bangun pagi seawal 5.30 pagi, selepas solat subuh tak pernah rasa mengantuk dan lemah tetapi terus mencapai apa-apa buku sehingga pukul 9 pagi, membaca, menulis dan membuat senaman di waktu pagi. 

 

Anak saya perempuan berusia 10 tahun tidak pernah tinggal membaca surah yassin pada setiap kali selepas solat subuh dan magrib dan dia juga dah hampir menghafal tanpa di suruh. Allhamdulilah kecergasan minda anak-anak amat terserlah dan sebagai seorang ibu yang rapat dengan anak-anak. Saya amat menghargai dan bersyukur pada allah atas penemuan produk FR. Kemana saja saya pergi dan bertemu para ibu dan 2 minggu lepas baru saja saya war-warkan pada kawan-kawan saya! Jururawat di pusat perubatan islam Az-Zahar, Bangi, tentang Produk FR. Mentally dan physically selepas mengamalkan produk FR secara konsisten akan dapat menikmati hasilnya yang tidak terkira. Insyallah kita dapat berjumpa satu hari nanti.

 

Minggu depan plan nak Balik Kampung  sambil berkempen produk FR. Kenapa saya kata begitu sebab bila orang melihat anak-anak saya! Orang akan Tanya macam mana  awak besarkan dan mentadbirkan anak dengan sangat baik, senang jawapannya sebagai seorang ibu kita kena jaga pemakanan dan bukan dihiasi dengan harta disebelahnya saja dan terus saya memperkenalkan produk FR . Saya akan  bawa kotak kosong  FR siap lipat dalam beg saya. All the best. Salam sayang dari kami semua.

Puan Azuana, Pusat Jagaan Baitul Hidayah, Puchong Selangor

 
Jika dulu kakak 14 tahun tidak kenal huruf, tidak pandai membaca, menulis, apa lagi mengira seterusnya fobia untuk ke sekolah. setelah berada di kelas pendidikan khas, sekarang dah pandai membaca, mengira dan mendapat A dalam kebanyakan mata pelajaran serta dapat no1 dalam kelas juga di lantik menjadi pengawas siap offer, ambil PMR tahun depan lagi.
 
Prestasi pelajarannya memang memberangsangkan melihat perkembangan kakak ini saya usahakan bawa 2 orang anak yang berada di darjah 5 & 4 tapi masih boleh menulis dan membaca dengan baik apa lagi mengira. Berjumpa doktor pakar physciatric di hospital Pusrawi di biayai oleh dana zakat. 
 
Diagnosis yang di buat... 
 
1. Syawal 10 tahun ADHD, attention deficit hyperactive disorder with learning difficulties, 
 
2. Saiful 11 tahun learning disability w low IQ, keduanya dicadangkan ke pendidikan khas.
 
Moga masa depan mereka juga makin cerah seperti kakak.
Terima Kasih atas bantuan, sokongan dari kawan-kawan dalam pelbagai sudut, moga masa depan anak-anak secerah & seceria wajah-wajah mereka sekarang. amin...
 
Di atas keperihatinan & bantuan puan memang kami beri SmartCoco A+ puan setiap hari pada semua anak-anak di sini.. Sekian terima kasih..

 

Puan Norleeza, Wangsa Maju

Saya mempunyai dua orang anak lelaki yang mempunyai tahap kecedasan minda yg agak lemah sehingga setiap kali peperiksaan sekolah mereka pasti membawa pulang keputusan yang sungguh mengecewakan namun kini semua telah berubah secara drastik, dimana sejak saya menyediakan Smart Coco A+ pada setiap pagi kedua-dua mereka telah memperoleh keputusan peperiksaan yang amat cemerlang dimana ke semua mata pelajaran terbaik dan kedudukan tempat pertama dalam kelas telah diraih oleh mereka. Selain dari itu mereka juga menjadi ringan tulang dan semakin berbudi bahasa.

Leena, Universiti Islam Antarabangsa

Saya seorang pelajar yang terlalu bergantung pada N**cafe untuk memastikan saya boleh belajar dengan segar di tengah malam. Tetapi setelah mencuba Smart Coco, saya berasa lebih segar serta lebih bertenaga. Saya sangat berterima kasih kepada ibu saya & Smart Coco yang cuba untuk mengubah tabiat minuman kafein saya.


Puan Jamaliah, Kota Kinabalu

Salam, kami sekluarga mengamalkan produk Smart Coco A+ dan Jus Al-Khaira keberkesaannya amat membanggakan, tahniah setelah mencuba saya dan suami sepakat untuk menjadi stokis di negeri sabah. Suami saya sebelum ini suka mengadu cepat letih dan berusaha untuk mencari makanan tambahan dan setelah mendengar iklannya di radio IKIM dia pun berusaha untuk mencuba. Anak sulung saya lelaki lambat bercakap dan menyebut perkataan susah untuk difahami, apabila mencuba Smart Coco A+ saya yang penat melayan dia bertanya itu dan ini. Anak kedua perempuan aktif umur setahun macam umur 3 tahun, seisi keluarga hairan apa yg dia buat amat advance, dan kulit pun jadi gebu terima kasih.

 

Puan Ayu, Kuching, Sarawak
Saya mempunyai anak berumur 2 1/2 tahun yang agak tersekat-sekat percakapannya, saya ambil smartcoco A+ untuknya dan selepas 4 kotak, alhamdulilah percakapannya sangat lancar seperti budak sebaya dengan umurnya. Saya juga ingin berkongsi tentang rakan saya berbangsa Iban juga mengunakan Jus Alkhaira kerana dia kata bagus sangat makanan-makanan sunnah. Satu rakan lagi yang hampir kebilik pembedahan kerana sakit lutut yang berlarutan tetapi selepas meminum jus Alkhaira, alhamdulilah pembedahan tidak diperlukan lagi.

En. Ismail, K. Terengganu

 Anak bongsu saya baru dapat keputusan SPM baru-baru ini dan mendapat 3A, saya gunakan Smartcoco A+ lebih kurang dalam bulan Ogos. Dulu masa PMR satu A pun tak ada. Insyaallah akan saya akan teruskan pengunaannya untuk masa akan datang.

Puan Zaiyana, Pekan

Salam 1 Malaysia. Saya ingin berkongsi dengan semua berkenaan khasiat Smart Coco A+ ini. Saya mempunyai enam orang anak dan semuanya sedang menuntut dari Tahun 1 hinggalah Tingkatan 5 telah menggunakan produk ini secara berterusan. Tiga orang anak saya akan menghadapi peperiksaan UPSR, PMR dan SPM tahun ini. Sejak Ogos 2009 hingga kini menggunakannya, saya dapati kesan perubahan yang amat menakjubkan di mana anak-anak saya yang sebelum ini selalu menimbulkan masalah keluar malam, suka bermain, malas mengaji dan menyiapkan kerja rumah, sekarang ini tanpa disuruh mereka rajin mengulangkaji di rumah, bangun jam 4 pagi untuk mengulangkaji, solat berjamaah, cuci dan menggosok pakaian sekolah sendiri. Amat berdikari.

Puan Azilah, Kuala Terengganu

 Saya telah menggunakan Smart Coco A+ sejak bulan Ogos untuk anak saya menghadapi peperiksaan SPM. Sebelum ini dia selalu mengantuk di dalam kelas dan tidak faham ajaran guru, juga tidak fokus dlm pelajaran. Tapi setelah memgambil Smart Coco A+ ternyata ada perubahan. Masalahnya semakin pulih dan dia lebih yakin untuk menjawab soalan peperiksaan. Begitu juga dgn anak saya yang keempat menghadapi masalah tidak fokus dalam pelajaran myebabkan dia tidak dapat menjawab setiap soalan dgn tepat dan jitu. Saya usahakan dia ke tuisyen untuk tahun 3 ni(2010). ALHAMDULILLAH dia selalu bawa balik hadiah dari tuisyen kerana telah siapkan latihan dan menjawab soalan-soalan dari cikgu. Dan di sekolah dia telah menyiapkan tugas dan mudah dan di minta guru untuk mengajar kawan2 lain. Kami sekeluarga mengamalkannya dan telah mendapatkan kebaikannya, insyaAllah.

Puan Zuraidah, Cheras Baru

Anak saya berumur 7 tahun, semasa di sekolah tadika lagi anak saya masih tidak tahu membaca walaupun sudah 2 tahun bersekolah di sana.Saya bertemu dengan Pn Noreisha yang ketika itu datang beraya di rumah, dia memperkenalkan produk Smart Coco A+ kepada saya tanpa berfikir panjang saya membeli 2 kotak Smart Coco A+, tanpa belengah saya beri kepda anak saya dan dia memang sukakan rasanya yang enak, setelah hampir 2 minggu anak saya kelihatan letih, mengantuk dan batuk berkahak tanpa henti, saya jadi hairan lalu saya hubungi Puan Noreisha bertanyakan hal itu, katanya itu adalah simptom-simptom nye. Sampai sekarang anak saya boleh membaca dengan lancar tanpa sebarang masalah. Saya turut memberi Smart Coco A+ kepada anak kedua saya berumur 6 tahun.
 En. Mansor, Pemandu Lori, Klang
 

Anak saya mengalami masaalah lambat memahami terutamanya dalam pelajaran dan percakapan yang selalu tersangkut-sangkut dan tersekat-sekat. Beliau meminati sukan bolasepak tetapi tidak dapat menyebut nama pemain bolasepak dunia seperti dari England, Italy dll. Setelah lama mencuba berbagai produk dan banyak berhabis duit berubatkan anak saya ini, dia masih begitu juga. Saya dan ibunya hampir putus harapan, tetapi pada suatu hari, saya terdengar dari rancangan radio tentang produk SMARTCOCO A+. Sebagai ikhtiar, saya terus dapatkan produk yang harganya sungguh berpatutan, untuk diberikan pada anak saya. Anak saya menyukai produk SMARTCOCO A+ ini kerana rasanya yang sungguh sedap, dan mudah di ambil. Alhamdullillah, dengan formulasi produk yang istimewa ini, percakapannya menjadi semakin lancar dan kurang tersangkut lagi. Didalam kelas pun dia telah lebih cepat memahami ajaran guru dan ada peningkatan dalam pelajarannya. Masalahnya ini dapat di atasi hanya dengan mengambil hampir 2 kotak SMARTCOCO A+!!! Dan yang paling menggembirakan saya, sekarang dia dapat menyebut nama semua pemain bolasepak dunia dengan betul !!! Saya sangat terharu dan bersyukur kerana dipertemukan dengan SMARTCOCO A+. Hanya dengan mengambil minuman yang simple tetapi mujarab ini, masalah anak saya yang bertahun-tahun telah dapat di atasi kurang dari 2 minggu. Terima kasih SMARTCOCO A+. Kami sekeluarga akan terus meminumnya dan memberitahu semua rakan-rakan dan saudara-mara tentang kebaikannya.

 Dr. Azrin, Pakar Bedah

Alhamdullillah, selepas beberapa minggu mengambil SMARTCOCO A+, saya berasa lebih fokus dalam pekerjaan saya sebagai seorang doktor pakar bedah. Malah saya berasa segar dan lebih aktif sekarang dalam melakukan tugas saya. Pada bulan Ramadhan yang lepas, saya dapat melakukan solat tarawikh saya dengan lebih kusyuk dan dapat menghabiskan semua rakaat dengan lebih baik kerana saya berasa kurang letih berbanding dengan beberapa tahun lepas di mana saya kadangkala berasa sangat berat menghabiskan solat tarawikh. Saya telah mengesyorkan kepada rakan sekerja saya yang lain, iaitu para doktor, para jururawat dan atendan. Ramai di antara mereka juga sukakan SMARTCOCO A+ dan merasakan efek yang sama bila meminumnya. Bagi anak-anak saya pula, mereka suka meminum SMARTCOCO A+ dan sekarang lebih baik fokus dan ingatan dalam pelajaran. Malah mereka dapat melakukan latihan yang lebih advanced misalnya yang didarjah 2 dapat melakukan latihan darjah 3 dan 4. Dalam Kumon pula anak saya mendapat pelajar terbaik seluruh Malaysia. Alhamduliah saya berasa bersyukur dan gembira. Kami sekeluarga akan terus mengambil Smart Coco A+.

 Puan Narizan, Berniaga, Kemaman

Anak saudara saya, Aidil, sudah berumur 3 tahun+. Tetapi masih tidak dapat bercakap dan hanya suka menghisap jarinya. Setelah mengambil SMARTCOCO A+ selama 2 minggu, beliau sudah mula bercakap malah menjadi begitu ramah!!! Percakapannya pun menjadi bertambah lancar dan perkembangan mindanya pun bertambah baik. Ibunya sangat gembira dengan perningkatan ini. Terima Kasih kepada SMARTCOCO A+.

 Datin Zaharah, Surirumah, Alor Star, Kedah

Cucu saya berumur 6 tahun. Tidak lancar bercakap dan lambat membaca. Setelah ibunya memberi minuman SMARTCOCO A+ selama beberapa minggu, perkembangan mindanya nampak ketara, dan dia sudah boleh membaca dan memahami bacaan dengan lebih lancar dan cepat. Syukur Alhamdullillah dengan perkembangan ini. Terimakasih SMARTCOCO A+!!

 Puan Alina, 45 tahun, Kuala Lumpur

Saya adalah seorang pekerja di sebuah syarikat swasta. Mungkin kerana faktor umur, dan terlalu banyak masaalah yang saya fikirkan samada masalah peribadi atau kerja, serta tanggungjawab yang banyak, saya sering merasa tertekan, stress serta terlupa dan selalu tidak dapat menjalankan kerja dengan baik. Boss sering menegur saya kerana banyak melakukan kesilapan dan kerja saya tidak siap. Saya merasa risau dengan keadaan ini. Mujur ada kawan saya yang mengesyorkan SMARTCOCO A+. Setelah saya ambil sehari 2 bungkus untuk selama beberapa minggu, saya merasakan kerja mula menjadi lebih mudah dan kurang stress. Saya dapat fokus kepada kerja dan keluarga dengan lebih baik. Kerja berjalan lebih lancar dan saya menjadi lebih tenang. Malah Boss mula memuji kerja saya. Saya gembira dengan perubahan terbaru ini.

 Puan Hajjah Norila Norlidah, Jasin, Melaka

Anak saya kemalangan dan mengalami gegaran otak, saya dinasihatkan kawan mencuba minum SMARTCOCO A+. Alhamdulillah, sekarang anak saya sudah fokus dan boleh buat apa yang disuruh serta boleh menumpukan dengan penuh perhatian ketika belajar di kuliah. Ini adalah suatu keajaiban kurniaan Allah. Pada bulan Ramadhan lepas, saya minum SMARTCOCO A+ dan Jus ALKHAIRA setiap hari. Alhamdulillah, saya tidak berasa terlalu lapar dan masih bertenaga bekerja di pejabat. Seperkara lagi, umur saya sudah 48 tahun dan mengalami kedatangan haid tidak teratur. Alhamdulillah, Jus ALKHAIRA telah membantu perjalanan haid teratur kembali pulih seperti sediakala. Ini sesuatu yang sangat memeranjatkan saya dan saya syorkan kepada anda mencubanya.

 Puan Azimah, SUK, Shah Alam

Setelah memberi ketiga-tiga anak saya SMARTCOCO A+ ni selama seminggu, saya dapati anak saya sekarang senang untuk dikejutkan dari tidur kalau dulu bukan main payah dan liat nak bangun tidur. Seperkara lagi, anak saya suka menyanyi tapi selalu lupa lirik tapi sekarang dah hafal lirik. Anak saya juga nampak cergas tak malas kalau disuruh belajar. 

 Puan Hamidah, Melaka

Setelah mendengar cerita khasiat SMARTCOCO A+ dan Jus ALKHAIRA dari Radio IKIM, saya telah membelinya untuk kebaikan anak-anak saya. Alhamdulillah, anak saya dalam darjah 1, didapati ada perubahan dari segi kecergasan, peningkatan pelajaran dan sudah boleh berpuasa tanpa lapar dahaga. Anak saya berumur 1 tahun 10 bulan pula sudah boleh berkata-kata. Menakjubkan! Suami saya pula pengidap asma. Alhamdulillah, sekarang penyakitnya berkurangan.

 Puan Salmah, Kuala Lumpur

Tahun ini anak saya Amin akan menduduki peperiksaan UPSR, saya risau akan kemajuan pelajarannya. Sikapnya yang malas membuatkan saya mencari jalan bagaimana untuk mengatasinya. Saya terbaca di akhbar mengenai produk SMARTCOCO A+ ini. Saya pun mencubanya dengan memberi anak saya satu peket pagi dan satu peket petang. Selepas 3 hari meminumnya, saya dapati anak saya asyik mengantuk je. Saya mula risau akan hal ini. Tapi saya teruskan juga beri anak saya minum SMARTCOCO A+ ini kerana En. Akmar yang menjual ini kata akan ada tindak balas dan jangan risau. Lepas tu saya nampak perbezaan anak saya iaitu dia mula tumpu pada pelajarannya, sehinggakan cikgu sekolahnya bertanya kenapa sikapnya tiba tiba bertukar dengan memberi tumpuan yang penuh semasa guru mengajar di kelas. Anak saya juga kerap mengalami kencing malam, sekarang anak saya tidak lagi kencing malam. Perangainya juga telah jauh berubah serta tidak terlalu nakal lagi. Anak saya yang mengambil PMR tahun ini pun saya beri minum SMARTCOCO A+ dan saya juga nampak perbezaannya. Syukur alhamdulilah saya terus bagi anak anak saya minum SMARTCOCO A+ ini. 

Puan Ida, Pulau Pinang

Beberapa bulan yang lalu, saya telah membeli satu mesin yang dapat menggoncangkan badan dengan kuat kononnya untuk menguruskan badan. Setelah melakukan latihan sebanyak 3 kali sehari dengan goncangan yang kuat untuk menghilangkan lemak, berat badan saya masih tidak hilang walau seinci tetapi sebaliknya saya merasa pening dan mata saya berpinar-pinar. Selepas itu saya terasa seperti orang yang kehilangan memori atau 'memory loss' dan suka terlupa walaupun perkara itu baru saja berlalu. Mujur ada SMARTCOCO A+. Saya telah mengambilnya 2 peket sehari, pagi dan malam. Selepas seminggu memori saya telah mula pulih kembali sedikit demi sedikit dan selepas sebulan mula pulih seperti sediakala. Alhamdullillah, saya akan terus mengambil SMARTCOCO A+ setiap hari untuk lebih meningkatkan ingatan saya. Dan terpaksa meninggalkan penggunaan mesin yang merosakkan diri itu.

 En Daud, Johor Bahru

 Anak saya akan menduduki UPSR tahun ini. Saya risau dengan prestasi pelajarannya yang selalu mendapat merah, terutamanya Matematik. Saya berikhtiar dengan menghantarnya ke tuisyen, di samping memberinya minuman SMARTCOCOC A+ ini. Alhamdullillah, setelah mengambil 3-4 kotak Smart Coco A+ sebanyak 2 bungkus sehari, prestasinya mula meningkat kerana katanya dia dapat fokus dan faham serta mengingati ajaran cikgu di dalam kelas dan tuisyen. Keputusannya meningkat ke C sekarang. Saya akan terus memberinya minuman SMARTCOCO A+ ini dan yakin prestasinya akan terus meningkat kerana masa masih panjang untuknya belajar sehingga ke peringkat Universiti, itulah harapan saya bersama SMARTCOCO A+.

 Puan Norlia, Seberang Prai, Pulau Pinang

Anak saya, Amran berumur 15 tahun, agak lemah dalam banyak matapelajarannya kerana susah untuk menumpukan perhatian dalam kelas, juga ketika melakukan ulangkaji. Kadangkala dia mendapat E atau D dalam beberapa peperiksaannya. Saya agak susah hati terhadap perkembangannya kerana pada masa itu, peperiksaan PMR nya sudah hampir tiba. Kami tidak berputus asa. 2 bulan sebelum PMR, saya berikan 2 sachet minuman SMARTCOCO A+, pagi & petang. Alhamdullillah, dia mula dapat menumpukan perhatian pada ulangkaji. Syukur, pada peperiksaan PMR yang lepas, anak saya telah mendapat 8A. Kami sangat gembira dengan keputusannya. Sekarang, dia minum SMARTCOCO A+ setiap hari & lebih bersemangat belajar dan berazam untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti.

 En Nizam, Mid Valley, Kuala Lumpur

Saya mengalami kekurangan daya ingatan dan selalu lupa. Bila saya minum SMARTCOCO A+ ini satu peket pagi dan satu peket petang, saya dapati dalam beberapa hari saya rasa macam malas dan mengantuk dan selepas itu saya rasa otak saya macam vcd di putar balik. Sekarang saya dah boleh mengingati sedikit demi sedikit walaupun bukan kesemuanya tetapi ia membantu saya untuk mengingati sebahagian yang saya lupa. Apa yang penting ialah SMARTCOCO A+ ini kena minum secara berterusan supaya ia meningkatkan lagi daya ingatan saya. Terima kasih SMARTCOCO A+.

 Puan Sarilah, Permatang Pauh, Pulau Pinang

Saya dan anak perempuan saya telah membeli SMARTCOCO A+ sebagai minuman harian kami. Pada 3 hari pertama kami meminumnya, kami mendapat selsema dan bersin tanpa berhenti. Kami tertanya-tanya kenapa begitu jadinya. Selepas 3 hari, selsema kami telah berhenti dengan sendiri, dan kepala kami juga terasa ringan. Rupanya itu itu tindak balas terhadap kami yang mempunyai resdung. Kami berasa gembira kerana SMARTCOCO A+ bukan saja telah membuatkan ingatan kami menjadi lebih baik, tetapi juga telah menghilangkan penyakit resdung yang telah lama kami tanggung. Terima kasih SMARTCOC A+!

 En. Ngah, Sg. Tiram, Johor

 Anak saya yang ketiga dalam darjah 5, pada mulanya pelajarannya agak merosot, dia terasa lesu dan kurang bermaya apabila balik dari sekolah. Dia selalu keletihan dan kekurangan tenaga untuk belajar tapi selepas menggunakan 2 kotak Smart Coco ternyata banyak perbezaannya, dia semangkin cerdas dan keputusan peperiksaannya meningkat, dia bertambah tekun dan rajin belajar. Bagi saya satu peningkatan yang agak mendadak. Anak keempat saya pula pelajarannya memang baik tetapi ia mengalami gatal-gatal apabila bermain dan juga alahan kepada gigitan nyamuk, ia menjadi merah dan gatal-gatal apabila di garu dan menjadi merah kemudian parut hitam setelah mengambil Smart Coco sebanyak 2 kotak ternyata amat berkesan. Saya sekeluarga akan terus mengambil Smart Coco bagi kebaikan pelajaran dan kesihatan kini saya sekarang mendaftar menjadi pengedar bagi menjana pendapatan tambahan serta membantu megembangkan produk yang baik ini.

 Puan Nurul Huda, Nilai Impian

Assalamualaikum. Syukur ke hadrat Allah subhanahu wa taala kerana dengan keizinannya anak saya berjaya dengan cemerlang dalam UPSR 2009 dengan mendapat 5A. Apa yang saya ingin kongsikan di sini ialah saya memberikan anak saya minum smart coco A+ setelah mendapat maklumat dari radio IKIM.com. Terus saya dapatkan produk tersebut sebanyak 2 kotak di PKNS Bangi. Alhamdulillah anak saya diberikan produk ini sebulan sebelum menghadapi UPSR dan hasilnya anak saya menyatakan bahawa dia boleh menjawab semua soalan dengan mudah dan senang. Terima kasih sekali lagi.

 Nur Hidayah, Jasin

Saya Nur Hidayah, merupakan pelajar Sek Kebangsaan Jasin, saya adalah pelajar top 2 di sekolah ini, bergiat aktif dalam kokurikulum. pernah ditawarkan ke kolej yayasan saad tetapi tidak melepasi kriteria diperlukan. Bagaimanapun saya tetap tidak putus asa dan mengamalkan Smartcoco A+ sebagai minuman harian untuk membantu saya menerima pelajaran diajar oleh guru dengan sepenuhnya. Alhamdulillah, berkat doa ibu bapa dan amalan minuman Smartcoco A+, kecemerlangan saya terus digilap, saya dianugerahkan tokoh pelajar di sekolah agama kerana berjaya mendapat 8A dalam peperiksaan dan di sekolah harian saya mendapat keputusan UPSR 5A. Kecemerlangan ini dibantu dengan minuman berkhasiat Smartcoco A+ yang terbukti berkesan mencerdaskan minda. Kini saya lebih bersedia untuk mengekalkan kecemerlangan saya di tingkatan 1.

 Puan Rosniza, Melaka

Anak saya mengalami kemalangan dan hampir 50% dari kakinya melecur akibat terbakar. Akibat kemalangan ini kakinya mengeluarkan gelembung air bisa dan bernanah. Anak saya diarahkan oleh doktor untuk menjalani satu pembedahan membuang nanah. Namun, berkat usaha saya dengan memberi minum Smartcoco A+ dan jus Al-Khaira secara intensif telah menyebabkan keadaan luka anak saya cepat sembuh dan apa yang menakjubkan dia tidak perlu menjalani pembedahan yang dijadualkan memandangkan keadaan nanah sudah kering. Saya juga telah menyapukan jus al-Khaira ini di atas luka yang dialami sebagai salah satu inisiatif untuk membantu mempercepatkan penyembuhan. Alhamdulillah usaha saya berjaya, luka anak saya semakin kering, dan anak saya tidak perlu banyak bergantung kepada ubat doktor. Walaupun anak saya mengalami trauma kesakitan, namun dia tenang dan yakin mungkin inilah kesan positif dari minuman smartcoco A+ dan jus al-Khaira.

 Puan Hasliza, Bukit Baru, Melaka

 Smart Coco membantu mengekalkan tenaga untuk kerja harian dan Al Khaira menjaga kesihatan dalaman untuk kaum wanita. Batuk dan sakit kaki yang dialami telah berkurangan. Penyakit ulser mulut telah berkurangan dan telah mula berani makan makanan pedas. Tidur saya menjadi lebih nyenyak dan senang bangun tepat waktu Subuh. Kerja harian lebih bertenaga setiap hari. Berat badan telah berkurangan secara semulajadi kerana kadar metabolisma telah meningkat dan kadar perpeluhan telah bertambah. Kulit muka yang berjeragat dan kulit badan menjadi lebih halus. Kesan langsung kepada anak sulung saya Muhammad Haziq Irfan adalah bangun dengan cergas setiap pagi. Tahap kendiri telah bertambah dan mudah bergaul dengan kawan-kawan di sekolah. Dia dapat menumpukan pelajaran dan berani bertanya pada guru-guru di sekolah dan pelajaran sekolah pagi dan sekolah agama jaim telah meningkat dari 2a ke 4a. Hafazan ayat ayat lazim dan surah yasin dihafalkan dengan lancar walaupun masih dalam darjah 1. Anak kedua saya Muhammad Luqman Haqeem telah menjadi lebih ceria di sekolah dan tidak rasa malas lagi ke tadika lagi. Seperti abang, luqman telah berani mengangkat muka apabila bercakap dengan guru dan rakan-rakan di tadika. Sifat pemalu dan tidak pandai bergaul dengan kawan-kawan perempuan (saya tiada anak perempuan) telah dapat diatasi. Luqman gemar menyanyi nasyid, berzikir dan menghafal surah yassin sehingga ayat 35 dan bakal habiskan seluruh surah pada tahun hadapan, insyaallah. Suami saya Ahmad Zafi lebih bertenaga ke tempat kerja dan memandu lama tiada masalah lagi kepadanya. Tiada lagi komen penat dan letih apabila balik daripada outstation. Ukur lilit pinggang pun dah berkurangan menyebabkan semua bertambah sayang. Mata pun bertambah terang dan silau semasa memandu telah berkurangan.

Puan Hamidah, Masjid Tanah

Pertama kali menggunakan produk smartcoco dan jus al khaira,saya telah dapat kesan yang amat memberangsangkan. Untuk diri saya sendiri, saya rasa lebih bertenaga, mudah bangun pagi, tidur yang nyenyak dan minum jus pula tekanan darah tinggi saya terkawal, kebas-kebas tangan hilang serta melancarkan perjalanan haid yang teratur. Suami saya pula adalah pengidap asma tetapi sekarang beliau tidak lagi menggunakan inhaler dan lendir yang banyak keluar setiap kali beliau batuk. Badannya terasa lebih bertenaga dan cergas. Alhamdulillah. Selain itu, kesan penggunaan pada anak-anak saya: Anak Pertama (Athirah): Sebelum meminum jus al-khaira dan smartcocoA+, dia mengalami selsema dan bersin yang teruk di waktu pagi, kurang tumpuan pada arahan yang diberikan. Sejak pengambilan smartcoco A+ dan jus Al-khaira yang berterusan, saya nampak telah ada perubahan. Tiada lagi bersin di waktu pagi dan dia nampak lebih ceria dan cergas. Anak Kedua (Hakim): Hakim pula merupakan pengidap sinus di mana hidungnya tidak boleh disentuh kerana sakit tetapi setelah meminum kedua-duanya, alhamdulillah ada perubahan dan yang lebih ketara ialah dia mula ada keyakinan yang tinggi iaitu sebelum ini dia pernah dibuli disekolah. Tetapi baru-baru ini saya mendapat tahu bahawa dia telah dipanggil ke bilik kaunselor kerana telah bertindakbalas terhadap budak yang telah pernah membulinya. Anak Ketiga (Aliyya): Aliyya pula sebelum ini agak pemalu dan dia akan membuat kerenah waktu bangun tidur kerana tidurnya yang sentiasa terganggu. Alhamdulillah, dia namamat gembira dengan kesan perubahan yang dialami oleh kami sekeluarga.
pak sangat cergas, peramah dan rajin membantu kerja-kerja di rumah. Anak Keempat (Qayyum): Anak yang keempat ini pula, sebelum meminum smartcocoA+ dan jus al-khaira memang mula belajar bercakap. Tetapi produk ini telah membuatkan dia lebih petah dan sangat aktif. Senang menguruskannya dan amat peramah. Kesimpulannya, kami sekeluarga amat menyukai dan

 Nor Aini Haron, Masjid Tanah

10 sebab saya sekeluarga memilih Smartcoco dan Al-Khaira sebagai minuman harian.

1. Kerana rasanya yg lazat, tidak terlalu pekat ataupun terlalu manis. Tidak terasa jemu walaupun mengambilnya sehingga 3 peket sehari (Smartcoco).

2. Setelah hanya 3 hari mengamalkan Smartcoco, kulit saya terasa lebih lembut dan anjal.
3. Masalah tumit kaki yg mudah kering dan pecah telah hampir tiada.
4. Masalah resdung yg sebelum ini menyebabkan hidung tersumbat, mata menjadi panas dan berair, juga telah jelas berkurangan.
5. Tiada lagi masalah migraine, sakit pinggang atau simptom2 yg menganggu sebelum atau semasa haid.
6. Masalah eczema yg hidapi oleh anak2 juga telah tiada.
7. Dengkuran anak2 ketika tidur (disebabkan oleh masalah tonsil) tidak lagi kedengaran. Tidur mereka lebih nyenyak dan tiada lagi rungutan untuk bangun di awal pagi.
8. Peningkatan dan ketajaman daya ingatan dan kecerdasan anak2 mengkagumkan saya.
9. Minuman Smartcoco memberikan saya ketenangan terutamanya apabila saya berasa tegang, tertekan atau stress.
10.Nilai untuk wang. Pengambilan Smartcoco dan Jus A-Khaira memberi banyak manfaat kepada kesihatan saya dan keluarga. Saya mendapat nilai untuk wang saya…

 Puan Norliah, Pensyarah, Melaka

Saya telah menggunakan produk dari Fortune Resources iaitu Jus AlKhaira dan Smart Coco untuk kegunaan keluarga saya terutama anak-anak saya. Anak saya yang pertama kerap mengalami sakit perut, selepas anak saya mengamalkan kedua-dua produk Fortune Resources ini, Alhamdulillah perut anak saya sudah tidak mengalami sakit lagi dan dari segi pelajaran anak-anak saya sekarang pun Alhamdulillah semakin meningkat dan mereka lebih fokus semasa berada di dalam kelas. Anak lelaki saya yang berumur 5 tahun sudah boleh mengaji dan membaca Yasin setiap kali selepas menunaikan solat setelah mengambil kedua-dua produk ini dan ini adalah satu keajaiban bagi saya sekeluarga. Alhamdulillah kami bersyukur kepada ALLAH S.W.T kerana tanpa pertolongan dari ALLAH S.W.T dan Fortune Resources ini, kami sekeluarga tidak dapat keajaiban seperti ini.

Bagi diri saya sendiri, selepas menggunakan kedua-dua produk dari Fortune Resources ini saya dapat merasakan tahap imaginasi saya bagus dan saya cepat ingat apa yang saya hendak sampaikan kepada student saya
d
an sakit sendi dan lenguh-lenguh anggota badan pun Alhamdulillah sudah tidak rasa lagi.

Ibu saya menghidap darah tinggi, selepas saya memberi kedua-dua produk ini untuk ibu saya cuba, Alhamdulillah berkesan dan darah tinggi ibu saya dah kembali stabil dan dapat membantu ibu saya dari segi fizikal dan imunisasi badan ibu saya. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Pn Aida Murni merupakan pengasas Fortune Resources dan saya bersyukur kepada ALLAH S.W.T kerana tanpa bantuanNYA, saya mungkin tidak dapat dengan apa yang saya ada sekarang terutama dari segi kesihatan.

 Puan Hasliza, Melaka

Selepas saya mencuba produk keluaran Fortune Resources ini, Alhamdulillah ada kesannya terutama dari segi tenaga, ingatan dan dapat melancarkan proses peredaran darah, saya juga memberi produk ini kepada kedua-dua anak saya dan Alhamdulillah ada peningkatan dari segi pelajaran, sekarang cikgu kelas mereka memberitahu bahawa anak saya dapat fokus dan memberi sepenuh tumpuan apabila guru mengajar di dalam kelas, dari segi pemakanan dulu kedua-dua anak saya sehari makan nasi 3 kali tapi sekarang selepas mengambil produk ini mereka tidak berasa lapar sangat dan sehari mereka makan nasi 1 kali sahaja. Anak saya memberitahu saya sendiri selepas mereka makan Smart Coco mereka berasa cergas dan tidak berasa lapar sangat seperti sebelum ini. Bagi saya sendiri, produk ini terutamanya Jus AlKhaira dapat memberi kekuatan dan semangat di dalam diri saya terutamanya dari segi pekerjaan, saya kerap pergi outstation dari pagi sampai malam, Alhamdulillah selepas saya mencuba Jus AlKhaira ini, saya tidak berasa sakit atau lenguh badan malahan saya berasa cergas dan tidak berasa letih seperti sebelum ini.

Selain itu, berat badan saya pun turun sebanyak 3kg, saya pun hairan sebab produk ini bukan untuk menurunkan berat badan tetapi selepas saya menggunakan kedua-dua produk ini, berat badan pun boleh berkurangan.

Jus AlKhaira ini juga bagus untuk wanita yang datang haid yang tak menentu kerana ia juga boleh memproses kitaran haid dengan betul, bagi wanita yang baru sudah bersalin juga bagus menggunakan Jus AlKhaira kerana ia dapat membantu dari segi kesihatan dan memberi kekuatan atau semangat kepada kaum ibu yang baru sudah bersalin dan dapat memproses pengedaran darah dengan lancar serta baikpulih segala luka dengan lebih cepat dan InsyaALLAH dapat menghindari dari sebarang penyakit.
 

Mohamad Khairullah B Ahmad Noor, Selangor


السلام عليكم.Keluarga saya telah menggunakan smart coco A+ dan jus Al-Khaira sejak Oktober 2009.Setelah saya menggunakan smart coco A+ dan Jus Al-Khaira, Alhamdulillah dengan izin Allah, saya dapati masalah gagap yang saya dan adik beradik saya hadapi semakin berkurangan. Kalau dahulu, sebelum saya menggunakan produk ini, saya menghadapi masalah sewaktu berkomunikasi kerana masalah kegagapan yang saya hadapi. Alhamdulillah berkat doa ibu bapa dan ahli keluarga yang lain, saya dapat mengatasi masalah ini. Saya juga menjadi lebih berkeyakinan sewaktu bergaul dengan keluarga, rakan-rakan dan masyarakat sekeliling. Ibu dan kakak saya yang telah mengesyorkan produk ini kepada kami sekeluarga selepas mereka mendengar tentang produk ini dalam radio IKIM. Selain itu, saya menjadi lebih fokus semasa belajar di dalam kelas. Dahulu, saya selalu mengantuk dalam kelas. Saya juga mudah memahami dan mengingati apa yang dipelajari. Adik beradik saya juga begitu. Jus Al-Khaira telah memberikan tenaga kepada kami setelah seharian penat belajar dan bekerja terutamanya bagi ibu saya. Terima kasih kepada smart coco A+ , Jus Al-Khaira serta radio IKIM.fm.

 

 Puan Rusyda

 Saya mengambil jus Al-Khaira dan mendapati lebih bertenaga, masalah yang berkaitan dengan perut iaitu sakit pada masa-masa tertentu telah tiada dan perjalanan darah haid saya mula teratur.

 Puan Rositah

 Saya ibu kepada dua orang anak mendapati sejak meminum jus dan smartcoco A+, tidur lebih nyenyak, lebih bertenaga dan paling ketara ialah kebas-kebas di tapak tangan telah tiada dan saya amat gembira. Alhamdulilllah.

 Puan Jariah

 Mula-mula meminum smartcocoA+ dan jus saya mengalami cirit birit dan muntah-muntah. Saya tetap teruskan meminumnya dan sekarang sakit-sakit badan tiada dan amat bertenaga melakukan kerja seharian. Umur saya 59 tahun.

 Puan Katijah

 Saya berumur 66 tahun dan rasa sakit lutut yang dialami sebelum ini agak berkurangan dan batuk-batuk pun telah hilang. Darah tinggi juga bacaannya adalah terkawal.

 Cik Azlin

 Hanya dengan sesudu jus Al-Khaira batuk saya berkurangan dan tekak terasa agak selesa. Rasa smartcocoA+ pula sedap dan saya lebih bertenaga.

 Puan Asiah

 Kami sekeluarga mengamalkan minuman smartcocoA+ dan jus Al-Khaira dan saya dapati kami semakin cergas, perjalanan darah lancar dan lebih berkeyakinan

 Zalina

Saya mengamalkan meminum smartcocoA+ dan jus Al-Khaira semasa mengandung. Alhamdulillah saya bertenaga dan sihat melakukan kerja harian.

 Noraini

Saya mula mengambil smartcocoA+ untuk anak saya yang berumur 17 tahun. Alhamdulillah nampak perubahan yang ketara ialah di sekolah dia tidak mengantuk lagi dan tumpuannya semakin baik.

 Suhailah

 Penyakit resdung semakin berkurangan, badan semakin bertenaga dan mendapat tidur yang lebih nyenyak. Anak perempuan saya nampak lebih cergas dan mula menunjukkan sikap yang positif seperti suka mencuba sesuatu perkara yang ditontonnya di dalam TVIQ.

 Roslinawati

 Anak saya yang berumur 3 tahun sebelum ini air liurnya sentiasa keluar bila dia melakukan sesuatu perkara dengan tekun. Sekarang semenjak minum smartcoco A+ dan jus, nampak ada perubahan di mana dia mampu mengawal air liurnya. Saya pula mendapati berat badan saya ada perubahan dan lebih bertenaga serta agak lawas bila membuang air.

 Noris

Saya mendapati badan lebih bertenaga dan tumpuan saya semakin kuat. Alhamdulillah

 Suria

Badan semakin ringan dan bertenaga membuat kerja seharian, tidur lebih nyenyak dan Alhamdulillah bunyi dengkuran semasa tidur semakin berkurangan. Saya harap tekanan darah tinggi saya pun ok tetapi terkini saya belum lagi pergi membuat pemeriksaan doktor.
 
 

 
 

نَّ الَّذِيْنَ قَالُوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَنْ لَا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوْعَدُوْنَ (30)

Sesungguhnya orang-orang yang mengatakan : "Tuhan kami ialah Allah", kemudian mereka istiqamah (meneguhkan pendirian mereka), maka malaikat akan turun kepada mereka dengan mengatakan : "Janganlah kamu takut dan janganlah merasa sedih ; dan bergembiralah kamu dengan jannah (syurga) yang telah dijanjikan Allah kepadamu". (Fussilat : 30)

 
                                                                                            
 
ANTARA BAHAN-BAHAN ASLI YANG DIGUNAKAN DALAM PRODUK-PRODUK KAMI
 
 BADAM, MADU, DELIMA, KISMIS, KURMA, ALOE VERA, GINKO DAN SEBAGAINYA